Chauffeur haakarmsysteem

Chauffeurs zijn het visitekaartje van het bedrijf en hebben direct contact met de klanten en opdrachtgevers.

Communicatie is belangrijk voor het afwikkelen van vervoersopdrachten. Dit geldt ook voor de communicatie tussen chauffeurs, collega's en hun leidinggevenden.

 

Voor wie?

Chauffeurs en leidinggevenden die regelmatig in contact met klanten en collega’s komen.

 

Resultaat

De cursist heeft een representatieve houding naar klanten en maakt duidelijke afspraken met collega's.

 

Inhoud

  • Representativiteit en beroepshouding
  • Klantbenadering
  • Commercieel gedrag
  • Klachtafhandeling
  • Mondelinge en schriftelijke communicatie
  • Omgaan met stresssituaties

Examen

Na afloop wordt geen examen afgenomen. Deelnemers krijgen een getuigschrift van Logistic Force Academy als bewijs van deelname.

De prijzen zijn inclusief lesmateriaal, bewijs van deelname, exclusief BTW en CCV registratiekosten van € 16,95 p.p.p.d.

 

Tijd:

1 dag (7 uur code 95)

 

 

Plaats:

Locatie Logistic Force Incompany

 

 

Prijs:

€ 225,00 p.p. / Max. 8 deelnemers per groep

 

 

Subsidie:

Vraag naar de mogelijkheden